سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعمیرات سینما خانگی

تعمیرات سینما خانگی

 

منظور از سینما خانگی همان نمایشگر صوتی و تصویری لذت بخش و جذابی است که امروزه عضو تفکیک ناپذیر خانه ی ما است. خدمات تخصصی کارشناسان نمایندگی ما در حوزه ی تعمیرات سینما خانگی بسیار گسترده است و شامل برطرف نمودن خرابی ها و معایب سینما خانگی شما چه به صورت نرم افزاری و چه به صورت سخت افزاری برای تقریبا تمامی برندهای سینما خانگی مانند ال جی، سامسونگ و … می باشد.

مطمئنا شما هم مانند گروه نمایندگی تعمیرات سینما خانگی ما، معتقد هستید که هنوز پیشرفت علم در صنعت تولید ابزارهای الکترونیکی به جایی نرسیده است که دستگاه های ساخته شده به بازده ای 100% از نظر عملکردی و عمر مفید  یک سینما خانگی ایده آل برسند. در تعمیرات سینما خانگی معایبی مشاهده می شوند که بعضا در برخی برند های سینما خانگی بیشتر شایع هستند.

فیلم مورد علاقه شما

در حقیقت تکرار لذت تماشای فیلم ها در فضایی شبیه سینما، با آن کیفیت تصویر و صدای سینما بود که تولید کنندگان ابزارهای الکترونیکی را به تولید سینما خانگی ترغیب کرد.متاسفانه گاهی سینما خانگی دچار مشکلاتی میشود که میتواند این لذت را ازبین ببرد اما گروه نمایندگی تعمیرات سینما خانگی ما همواره تلا ش می کند تا آسودگی خاطر شما را با رفع مشکلات سینما خانگی شما فراهم کند.

اجزای سینما خانگی رایج مشاهده شده در تعمیرات سینما خانگی

در دهه 1980 سینما خانگی عموما شامل فیلمی از پیش ضبط شده بر روی نوار LaserDisc یا VHS به همراه یک تلویزیون بزرگ، سنگین بود. در دهه 2000، اجرای تکنولوژی های جدید در سیستم های صوتی، دستگاه های پخش ویدئو و تلویزیون و پروژکتورهای پخش صوت و تصویر صورت گرفت که تجهیزات مورد استفاده در سینما خانگی را به کلی دگرگون کردند و کاربران سینما خانگی را قادر می ساخت تا علاوه برحق انتخاب بیشتر در خرید سینما خانگی خود، تصویر صفحه نمایش را با وضوح بالاتر، کیفیت صدای بهبود یافته تری و اجزای ارائه شده بیشتری مشاهده کنند. امروزه سینما خانگی دارای تجهیزاتی متفاوت برای ایجاد فضای سینمای است که به تبع این پیش رفت با فرسودگی یا استفاده نادرست دچار خرابی شده و نیازمند به خدمات تخصصی نمایندگی تعمیرات سینما خانگی معتبر می شود.

 
  1. ساب ووفر

ساب‌ ووفر یا Subwoofer در سیستم  های صوتی سینما خانگی،  بلندگویی است برای  تولید صدای با پایین ترین فرکانس و یا اصطلاحا صدای بمی که مخاطب را سرجای خود میخکوب می کند. ساب ووفر با کیفیت مناسب میتواند اتاق را هم بلرزاند. دلیل به کاربردن ساب ووفر توانایی آن در پخش صدا در تمام جهات اتاق سینما خانگی شما است، به همین جهت میتوانید آن را هرجایی که میخواهید قرار دهید.

  1. دستگاه پخش DVD

دستگاه پخش DVD سینما خانگی وظیفه اش  نمایش و پخش فایلهای صوتی، تصویری و ارسال آنها به تلویزیون و بلندگو ها می باشد. در نتیجه هر اندازه این دستگاه شما با کیفیت تر و قدرتمند تر باشه میتواند فرمت های بیشتری را پشتیبانی کند.تقاضای روز افزون خریدارن دستگاه DVD و دیگر دستگاه های الکترونیکی با توجه به این واقعیت که پیش از سال 1997 دستگاه DVD  اصلا اختراع نشده نبود، نشان دهنده افزایش سطح آگاهی مردم نسبت به تکنولوژی های روز دنیا و پیچیده تر شدن تعمیرات سینما خانگی توسط تعمیرکاران سینما خانگی می باشد.

  1. منبع تغذیه یا receiver

همه کارهای  مرتبط با پردازش ، اتصال ها و انتخاب مدار و تقویت سیستم بوسیله ی منبع تغذیه سینما خانگی شما صورت می گیرد. گاهی منبع تغذیه سینما خانگی را آمپلی فایر (amplifier) می نامند چرا که مسئول کنترل کانال ها تقویت کننده به بلندگوها می باشد . در واقع مهم ترین وظیفه منبع تغذیه کنترل حجم و بلندی صدای بلندگو ها است.

  1. فیلم مورد علاقه شما

در حقیقت تکرار لذت تماشای فیلم ها در فضایی شبیه سینما، با آن کیفیت تصویر و صدای سینما بود که تولید کنندگان ابزارهای الکترونیکی را به تولید سینما خانگی ترغیب کرد.متاسفانه گاهی سینما خانگی دچار مشکلاتی میشود که میتواند این لذت را ازبین ببرد اما گروه نمایندگی تعمیرات سینما خانگی ما همواره تلا ش می کند تا آسودگی خاطر شما را با رفع مشکلات سینما خانگی شما فراهم کند.

  1. تلویزیون

برای مشاهده تصاویر با بهترین کیفیت و دید مناسب شما نیاز به یک تلویزیون با صفحه نمایش بزرگ، حداقل 27 اینچی دارید که البته سایز آن بسیار وابسته فضای اتاق سینما خانگی شما می باشد.

  1. پنج بلندگو

بهترین سیستم های سینما خانگی که گروه تعمیرات سینما خانگی ما پیشنها میدهند ، سیستمی با کیفیت بالای صدا و جلوه های صوتی است که حس فراگیر واقعی را از غوطه ور بودن در فیلم به شما ارائه میدهند. در کل شما در اتاق سینما خانگی خود نیاز به مجموعه از شش نوع بلندگو خواهید داشت. چیدمان این بلندگو ها را باید به صورتی انجام دهید که بازخورد کامل را صدای فیلم بشنوید.

  • بلندگوهای چپ و راست جلو سینما خانگی
  • بلندگوهای چپ و راست کناری یا Surround
  • بلندگوی مرکزی سینما خانگی
  • ساب ووفر در سینما خانگی شما
به هنگام تعمیرات سینما خانگی مشاهده می شود بلوتوث کار نمی کندیکی دیگر از خرابی ها برای تعمیرات سینما خانگی استشمام بوی سوختگی استدر زمان تعمیرات سینما خانگی میبینیم که صدا و تصویر همخوانی ندارداز عیوب دیگر در تعمیرات سینما خانگی فقط داشتن صداستدر تعمیرات سینما خانگی زیاد مشاهده می شود ساب ووفر کار نمی کند

کارشناسان تعمیرات سینما خانگی ما پیشنهاد می دهند که اگر اتصال های پشت فرستنده بلوتوث را که در نزدیکی دستگاه DVD شما قرار گرفته بررسی کردید و مشکلی نبود دکمه ی ID را به مدت 3 ثانیه بفشارید تا گیرنده را پیدا کند و حتماً توجه داشته باشید که باید دکمه POWER پشت گیرنده تان  را که کنار باندهای عقب قرار گرفته است روشن نمایید تا بتوانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و چراغ آبی ثابت روی دستگاه بلوتوث شما  روشن گردد. اگر این اقدامات را انجام دادید ولی تغییری رخ نداد با گروه نمایندگی ما برای تعمیرات سینما خانگی تان تماس بگیرید.

در بیشتر موارد تعمیرات سینما خانگی مشاهده که این بویی که به مشام می رسد بوی تازگی دستگاه است و خرابی وجود ندارد اما اگر متوجه شدید اینطور نیست حتما دستگاه سینما خانگی خود را از پریز برق بیرون بکشید و فورا با نمایدگی تعمیرات سینما خانگی ما تماس بگیرید.

در تنظیمات  دستگاه سینما خانگی تان (SETUP) صدای  دستگاه یا (AUDIO)  و مرحله بعدی گزینه – HD AV SYNC – عدد صدا را روی صفر و یا عددهای دیگر دستگاه سینما خانگی خود قرار دهید برطرف خواهد شد و در صورت رفع نشدن این مشکل با نمایندگی تعمیرات سینما خانگی ما تماس بگیرید.

بنظر کارشناس های نمایندگی تتعمیرات سینما خانگی ما شما باید DVD را از داخل دستگاه سینما خانگی خارج کنید تا پیام  NO DISK  را روی صفحه نمایش دیجیتالی دستگاه ببینید. کلید STOP روی کنترل را تا 10 ثانیه بفشارید تا تصو یر بیاید. اگر همچنان تصو یر نمایش داده نشد احتمالا فیش های پشت دستگاه سیمای خانگی شما جابجا شده اند در این شرایط بررسی کنید که ازVideo OUT  یا Monitor OUT  پشت دستگاه جانبی سینما شما به VIDEO IN تلویزیون به صورت صحیح اتصال یافته باشد. در سری مدل های جدید سینما خانگی زمانی که نه تصویر داریم و نه صدا و با توجه به کابل استفاده شده رزولیشن تصویر را با دکمه RES درست انتخاب می کنیم. در نهایت چنانچه مشکل رفع نشد با نمایندگی تعمیرات سینما خانگی ما تماس بگیرید.

کارشناس نمایندگی تعمیرات سینما خانگی ما می گوید بسیار دیده می شود که اگر ساب ووفر به فرمان سیستم پاسخ نمی دهد برای اطمینان بهتر است ابتدا کابل رابط سیستم و یا سیم برق ساب را بررسی کنید و بالاخره اگر بازم جواب نداد برای فعال کردن ساب ووفر مسیر زیر را طی کرده و ساب ووفر را فعال کنید. در برخی سری مدل ها می توانید این شیوه را به کار ببرید. اما متاسفانه در سری مدل های جدید ساب های سینما خانگی عموما کاربردی نیست و باید با نمایندگی تعمیرات سینما خانگی تماس بگیرید.